1. sayfa - 2 sayfa var 12 SonuncuSonuncu
14 sonuçtan 1 ile 10 arası
  1. #1
    V-I-P Array
    Üyelik tarihi
    22.03.2007
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.762
    Tecrübe Puanı
    49

    Standart Taraftar sayısıylada Zrvedeyiz...

    Gectiğimiz sezonda Turkcell Super Ligini kasıp kavuran Fenerbahce ortalama seyirci sayısıylada rakiplerine buyuk fark attı ve avrupadaki ilk 8 takım arasına girdi...


    Sekizinci sıradayız
    Bir sezonu daha geride bırakırken futbolun ‘olmazsa olmaz’ öğelerinden biri olan taraftarlar, Türkiye’ye bakınca hiçte tatmin edici gözükmüyor. Avrupa’da 2006-07 sezonunda seyirci ortalaması en yüksek ülke, 39 bin 975’le Almanya’nın oldu. İki sezon önce de zirvede yer alan Almanya’yı, 34 bin 363 seyirci ile İngiltere Premier Ligi izlerken, 3. sırayı 28 bin 838’le İspanya aldı. Türkiye 14 bin 49 taraftar ortalaması ile Fransa, İtalya, Hollanda ve İskoçya’nın ardından 8. sırada kaldı.

    Köln ve Sunderland
    Almanya 2. Ligi 16 bin 698 ve Championship’de (İngiltere 2. Ligi) 18 bin 221 ortalama ile Türkiye Süper Ligi’ni geride bırakmış durumda. Ülkemizde en kalabalık seyirci topluluğu önünde oynayan ise 39 bin 542 ile Fenerbahçe. Ancak Sarı-Lacivertliler’i geçmeyi başaran takım, Daum’un çalıştırdığı ve maçlarını 41 bin 900 seyirci ile oynayan Almanya 2. Ligi ekibi Köln. Önümüzdeki sezon Premier Lig’de mücadele edecek olan Sunderland’de, topladığı 31 bin 887 kişiyle listenin dikkat çeken ekiplerinden.

    Ülke Ortalama
    1.Almanya 39 bin 975
    2.İngiltere 34 bin 363
    3.İspanya 28 bin 838
    4.Fransa 21 bin 974
    5.İtalya 18 bin 473
    6.Hollanda 18 bin 78
    7.İskoçya 16 bin 194
    8.TÜRKİYE 14 bin 49

    Takım Ortalama
    1.M.United(İng) 75 bin 826
    2.Barcelona(İsp) 74 bin 78
    3.B.Dortmund(Alm) 72 bin 799
    4.Celtic(İsk) 57 bin 928
    5.Inter(İta) 48 bin 284
    6.Köln(Alm) 41 bin 900
    7.FENERBAHÇE 39 bin 542
    8.Sunderland(İng) 31 bin 887


  2. #2
    Teğmen Array
    Üyelik tarihi
    17.07.2006
    Yaş
    30
    Mesajlar
    567
    Tecrübe Puanı
    26

    Standart

    bundan hiç şüphem yok en büyük ama doğru olan bişey var hepimiz kardeşiz
    Calıntı hayatıma Calıntı bir ruh...Yok olup giden ısığıma bir yanlızlık istiyorum...Cünkü sonunda yine karanlık da yanlız kalmakdan korkuyorum...

  3. #3
    Teğmen Array
    Üyelik tarihi
    09.08.2006
    Yaş
    43
    Mesajlar
    3.349
    Tecrübe Puanı
    81

    Standart

    fenerbahçeye yakışanda budur








  4. #4
    V-I-P Array
    Üyelik tarihi
    06.03.2007
    Yaş
    30
    Mesajlar
    2.883
    Tecrübe Puanı
    72

    Standart

    walla çok ilginç...

    egerki öelese helal..
    YOLA ÇIKTIKLARINI YOLDA BULDUKLARINLA DEĞİŞİRSEN YOLUNU KAYIP EDERSIN....

  5. #5
    SİİRT ULTRASLAN Array
    Üyelik tarihi
    03.01.2007
    Mesajlar
    4.682
    Tecrübe Puanı
    108

    Standart

    vışşşşş....zirvedemisiniz.....????
    yavvv bırakın bunları hepsi yalan...şimdi fenerbahçenin 39 bin 542 taraftarımı var....varsa varsa ya 20 bin yada 25 bin taraftarı var...çok söyledim ama neyse

  6. #6
    V-I-P Array
    Üyelik tarihi
    22.03.2007
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.762
    Tecrübe Puanı
    49

    Standart

    ORiJiNAL YAZARI : crazy_ette
    vışşşşş....zirvedemisiniz.....????
    yavvv bırakın bunları hepsi yalan...şimdi fenerbahçenin 39 bin 542 taraftarımı var....varsa varsa ya 20 bin yada 25 bin taraftarı var...çok söyledim ama neyse
    Kaynaklar saglam ortalama mac basına 39.542taraftara oynamıs Fenerbace 20 25 binide oyle kucumseme Ali Sami Yen stadının kapasitesi 22 500 siz o stada 5.00 kişi soktugunuzda seviniyosunuz onlarında bi yarısı sırtını dönüyo diğer yarısı takıma kufur ediyo ama ne zamanki son hafta birileri sayesinde sampiyon olsanız o zaman stadınız doluyor ve 22 500 kişi oluyor o zaman alkışlanıyo takım bizim sadece kombineli taraftar sayımız 25 bin bu arada. Buyuk olmak bi başkadır

  7. #7
    SİİRT ULTRASLAN Array
    Üyelik tarihi
    03.01.2007
    Mesajlar
    4.682
    Tecrübe Puanı
    108

    Standart

    ORiJiNAL YAZARI : KaKaOSuZ_CHiCoLaTe
    ORiJiNAL YAZARI : crazy_ette
    vışşşşş....zirvedemisiniz.....????
    yavvv bırakın bunları hepsi yalan...şimdi fenerbahçenin 39 bin 542 taraftarımı var....varsa varsa ya 20 bin yada 25 bin taraftarı var...çok söyledim ama neyse
    Kaynaklar saglam ortalama mac basına 39.542taraftara oynamıs Fenerbace 20 25 binide oyle kucumseme Ali Sami Yen stadının kapasitesi 22 500 siz o stada 5.00 kişi soktugunuzda seviniyosunuz onlarında bi yarısı sırtını dönüyo diğer yarısı takıma kufur ediyo ama ne zamanki son hafta birileri sayesinde sampiyon olsanız o zaman stadınız doluyor ve 22 500 kişi oluyor o zaman alkışlanıyo takım bizim sadece kombineli taraftar sayımız 25 bin bu arada. Buyuk olmak bi başkadır
    sizin büyüklüğünüzü kanıtlayacak sadece taraftarınızmı var...???şimdi gidip avrupada veya asyada birine sorsan fenerbahçeyi tanıyomusun diye tanımazlar niye çünkü dünya çapında bi başarıları yok.ama galatasarayı sorarsanız çok iyi tanırlar...çünkü müzesinde bi uefa bide süper kupa bulunuyo...bizim 1 taraftarımız bile olsa yeter zaten....

  8. #8
    V-I-P Array
    Üyelik tarihi
    22.03.2007
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.762
    Tecrübe Puanı
    49

    Standart

    ORiJiNAL YAZARI : crazy_ette
    ORiJiNAL YAZARI : KaKaOSuZ_CHiCoLaTe
    ORiJiNAL YAZARI : crazy_ette
    vışşşşş....zirvedemisiniz.....????
    yavvv bırakın bunları hepsi yalan...şimdi fenerbahçenin 39 bin 542 taraftarımı var....varsa varsa ya 20 bin yada 25 bin taraftarı var...çok söyledim ama neyse
    Kaynaklar saglam ortalama mac basına 39.542taraftara oynamıs Fenerbace 20 25 binide oyle kucumseme Ali Sami Yen stadının kapasitesi 22 500 siz o stada 5.00 kişi soktugunuzda seviniyosunuz onlarında bi yarısı sırtını dönüyo diğer yarısı takıma kufur ediyo ama ne zamanki son hafta birileri sayesinde sampiyon olsanız o zaman stadınız doluyor ve 22 500 kişi oluyor o zaman alkışlanıyo takım bizim sadece kombineli taraftar sayımız 25 bin bu arada. Buyuk olmak bi başkadır
    sizin büyüklüğünüzü kanıtlayacak sadece taraftarınızmı var...???şimdi gidip avrupada veya asyada birine sorsan fenerbahçeyi tanıyomusun diye tanımazlar niye çünkü dünya çapında bi başarıları yok.ama galatasarayı sorarsanız çok iyi tanırlar...çünkü müzesinde bi uefa bide süper kupa bulunuyo...bizim 1 taraftarımız bile olsa yeter zaten....
    Kac kere Avrupa Asyaya gidip sordunki bilmezlre diye cevap verebiliyosun ben soruyorum biliyorlar bu mantık bana cok saçma geliyo biz Hollanda liginin sonuncusunu bile tanıyoruz ki şampiyonlar liginde defalarca oynamıs onca transferler yapmıs ve Turkiye ligi sampiyonu olmus bi takımı tanımamaları adamların kendi ayıpları M.Ö 200 yılında yaptıgınız o basarıları tekrar yineleyin sizi yine ilk alkışlayanlardan biri ben olurum basarılar ...

  9. #9
    V-I-P Array
    Üyelik tarihi
    22.03.2007
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.762
    Tecrübe Puanı
    49

    Standart

    39 Bin 542 bizim için az bile ama işin ilginc kısmı 2. lig takımları onlarıda tebrik etmek lazım gercekten buyuk basarı...

  10. #10
    SİİRT ULTRASLAN Array
    Üyelik tarihi
    03.01.2007
    Mesajlar
    4.682
    Tecrübe Puanı
    108

    Standart

    ORiJiNAL YAZARI : KaKaOSuZ_CHiCoLaTe
    ORiJiNAL YAZARI : crazy_ette
    ORiJiNAL YAZARI : KaKaOSuZ_CHiCoLaTe
    ORiJiNAL YAZARI : crazy_ette
    vışşşşş....zirvedemisiniz.....????
    yavvv bırakın bunları hepsi yalan...şimdi fenerbahçenin 39 bin 542 taraftarımı var....varsa varsa ya 20 bin yada 25 bin taraftarı var...çok söyledim ama neyse
    Kaynaklar saglam ortalama mac basına 39.542taraftara oynamıs Fenerbace 20 25 binide oyle kucumseme Ali Sami Yen stadının kapasitesi 22 500 siz o stada 5.00 kişi soktugunuzda seviniyosunuz onlarında bi yarısı sırtını dönüyo diğer yarısı takıma kufur ediyo ama ne zamanki son hafta birileri sayesinde sampiyon olsanız o zaman stadınız doluyor ve 22 500 kişi oluyor o zaman alkışlanıyo takım bizim sadece kombineli taraftar sayımız 25 bin bu arada. Buyuk olmak bi başkadır
    sizin büyüklüğünüzü kanıtlayacak sadece taraftarınızmı var...???şimdi gidip avrupada veya asyada birine sorsan fenerbahçeyi tanıyomusun diye tanımazlar niye çünkü dünya çapında bi başarıları yok.ama galatasarayı sorarsanız çok iyi tanırlar...çünkü müzesinde bi uefa bide süper kupa bulunuyo...bizim 1 taraftarımız bile olsa yeter zaten....
    Kac kere Avrupa Asyaya gidip sordunki bilmezlre diye cevap verebiliyosun ben soruyorum biliyorlar bu mantık bana cok saçma geliyo biz Hollanda liginin sonuncusunu bile tanıyoruz ki şampiyonlar liginde defalarca oynamıs onca transferler yapmıs ve Turkiye ligi sampiyonu olmus bi takımı tanımamaları adamların kendi ayıpları M.Ö 200 yılında yaptıgınız o basarıları tekrar yineleyin sizi yine ilk alkışlayanlardan biri ben olurum basarılar ...
    dediğin gibi hollanda liginin sonuncusunu bile tanıyoruz....tanıyoruz ama nerden tanıyoruz...hep bu bahis oyunları sayesinde tanıdık avrupadaki birçok takımı...sizide kesin öyle tanımışlardır...yada şampiyonlar liginde 0 çektiğiniz sezon...yada milanlı shevshenko'dan yediğiniz 4 tane gol sonrası tanımışlardır sizi....


 

Benzer Konular

  1. Muhteşem Taraftar TemaLarı(GS-Bjk-Fb)+Anlatım
    By nesta_34 in forum İNTERNET ve GÜVENLİK
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 20.04.2009, 15:30
  2. işte taraftar işte şampiyon
    By asi_ette in forum SPOR GEYİĞİ
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 28.04.2008, 09:00
  3. Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 28.04.2008, 08:57
  4. Bağırmayan taraftar yırtılsın gitsin
    By HaNıM aGa in forum GEYİK - GIR GIR - ŞAMATA
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 11.07.2007, 18:17
  5. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 24.03.2007, 15:16

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •