1. sayfa - 2 sayfa var 12 SonuncuSonuncu
11 sonuçtan 1 ile 10 arası
  1. #1
    www.siirtliler-board.net Array
    Üyelik tarihi
    07.04.2009
    Mesajlar
    3.365
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart Aranızda müslüman varmı?



    Adamın biri elinde büyük bir bıçakla camiye dalar ve yüksek sesle Cami Cemaatine sorar :
    -Aranızda müslüman olan var mı ?
    Korkudan kimse bişey diyemez. Bir müddet sonra yaşlı bir adam ayağa kalkar ve
    ' ben müslümanım' der.
    Bıçaklı adamla yaşlı adam camiden çıkarlar. Adam dışarıda ki inek sürüsünü
    gösterip:
    -Amca, şunları kurban edicem de ben beceremem yardım eder misin! ? der.
    Yaşlı adam bayağı bir hayvanı kestikten sonra ' ben yoruldum , artık başka birini bul '
    der....
    Adam bu sefer kanlı bıçakla yine camiye girer ve cemaate yüksek sesle tekrar sorar:
    -Aranızda başka müslüman var mı , varsa yanıma gelsin ?
    Az önceki giden yaşlı adamı doğradığını düşünen cemaat çok korkar ve herkes aynı anda imama bakar, imam:

    ' Ula bağa ne bakıp duraysunuz uşaklar ? İki rekat namaz kildurduk diye müslüman mı olduk ' ... Yüce İsa hepimizi korusun..
    "Arza hacet yok halim sana ayandır. Dile gerek yok sessizliğim sana beyandır. Söze lüzum yok suskunluğum Sana kelamdır"

  2. #2
    AHMET APARİ


    Array
    Üyelik tarihi
    06.07.2007
    Mesajlar
    2.951
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart

    vay uyanık vay.......

  3. #3
    Teğmen Array
    Üyelik tarihi
    17.05.2006
    Yaş
    40
    Mesajlar
    164
    Tecrübe Puanı
    18

    Standart

    Yılın Fıkrası budur kardeşim...
    Nesta_34 çok güzel paylaşımdı, çoktandır güzel fir fıkra okumamıştım. Teşekkürler.

  4. #4
    V-I-P Array
    Üyelik tarihi
    12.09.2009
    Mesajlar
    2.300
    Tecrübe Puanı
    59

    Standart

    süper bi fıkra aynen katılıyorum paylaşım için teşekkürler

    İnsanLar PapatyaLarın Peşinde Koşarken,
    EzdikLeri Kır ÇiÇekLerinin Farkına ßiLe Varmazlar....

  5. #5
    PRENSES Array
    Üyelik tarihi
    16.11.2007
    Mesajlar
    2.797
    Tecrübe Puanı
    68

    Standart

    çok komikti tşklr
    Sen benim ölümden uzak yasamdan öte sevdiğimsin...






  6. #6
    Çavuş Array
    Üyelik tarihi
    08.01.2009
    Yaş
    52
    Mesajlar
    39
    Tecrübe Puanı
    12

    Standart

    süper olmuş kardeş ellerine sağlık.

  7. #7
    PRENSES Array
    Üyelik tarihi
    16.02.2009
    Yer
    ((KuRTaLaN))
    Mesajlar
    3.122
    Tecrübe Puanı
    74

    Standart

    YANİ FıKRA BUDUR

    p.için t.ş.k nesta abi......
    (Y@L@Ncı ^^^kraL^^)

  8. #8
    Teğmen Array
    Üyelik tarihi
    03.05.2006
    Yaş
    32
    Mesajlar
    118
    Tecrübe Puanı
    17

    Standart

    hala gülüyorum

  9. #9
    Teğmen Array
    Üyelik tarihi
    12.01.2009
    Yaş
    27
    Mesajlar
    999
    Tecrübe Puanı
    31

    Standart

    Duymuştum Daha Önce ...

    Hehe Çok GüzeL PayLaşım İçin TeşekkürLer

  10. #10
    cansuyu
    Guest

    Standart

    Süper fıkra valla paylaşım için teşekkürler


 

Benzer Konular

  1. Bu Fetvayı Kimden Aldın Müslüman
    By ((HeZzAL)) in forum İSLAMİ ŞİİRLER
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 02.04.2009, 22:44
  2. Her Derde Deva Esma'ül Hüsna
    By DeRBeDeR in forum İSLAMİ BİLGİLER
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 28.01.2009, 15:44
  3. Müslüman Bayanın Gayr-ı Müslim Erkekle Evlenmesi
    By DeRBeDeR in forum İSLAMİ SORULAR VE CEVAPLAR
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 19.11.2008, 11:01
  4. MODERN MÜSLÜMAN KADIN
    By K@TRE in forum İSLAMİ ŞİİRLER
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 26.06.2008, 01:39

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •