Arama:

Tür: Mesaj; Üyelerimiz: CybeR MediA

1. sayfa - 20 sayfa var 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi Toplam 0.04 Saniye sürmüştür.

  1. Cevaplar
    11
    Hit
    1.869

    Mesajı göster

    Sevgili kardeşim emin doğum günün en güzel geçirdiğin günler gibi mutlu güzel şeyleri hayal ettiğin gibi umut'lu ve bir günden koca bir gün sığdırabilecek kadar imkansız masum kız çocuğun annesine...
  2. Cevaplar
    22.312
    Hit
    748.046

    Sabit: Mesajı göster

    Selamun Aleyküm ey cemaatül müslimin iyi akşamlar ben geldim




    ...
  3. Cevaplar
    22.312
    Hit
    748.046

    Sabit: slm millet

    slm millet
  4. Cevaplar
    22.312
    Hit
    748.046

    Sabit: slm cemaat Selam ve Dua ile...

    slm cemaat


    Selam ve Dua ile...
  5. Cevaplar
    2.634
    Hit
    129.717

    Sabit: delal

    delal
  6. Cevaplar
    2.634
    Hit
    129.717

    Sabit: Mesajı göster

    Büyük amaç uğruna ölmek her zaman yaşamaktır.
  7. Cevaplar
    2.634
    Hit
    129.717

    Sabit: Mesajı göster

    Seninle yaşamak için,
    Aramızda Adem ile Havva’dan beri
    Ekilen kara çalıların sökülmesi
    Yükseltilen duvarların kaldırılması gerekir
    Bunun için,
    İlk sınıf, ilk hakim,
    yalancı ve zalim erkekliğin...
  8. Konu: Yayına başladım..

    en son yazan CybeR MediA
    Cevaplar
    894
    Hit
    56.436

    Sabit: Mesajı göster

    Arkadaşlar radyoya geçiş pc engelliyor size keyifli dakikalar:)
  9. Cevaplar
    22.312
    Hit
    748.046

    Sabit: tehlo ne haber leyn:)

    tehlo ne haber leyn:)
  10. Konu: Korkunc ReSimler!.....

    en son yazan CybeR MediA
    Cevaplar
    3
    Hit
    1.736

    Mesajı göster

    bayılıyorum şu gothic resimlere :)
  11. Cevaplar
    22.312
    Hit
    748.046

    Sabit: baya bi zaman oldu siteye girmeyeli selam...

    baya bi zaman oldu siteye girmeyeli selam herkese

    Selam ve Dua ile...
  12. Cevaplar
    22.312
    Hit
    748.046

    Sabit: Mesajı göster

    hşb.
  13. Cevaplar
    22.312
    Hit
    748.046

    Sabit: herhalde bu saatte kimseler yoktur:)

    herhalde bu saatte kimseler yoktur:)
  14. Cevaplar
    22.312
    Hit
    748.046

    Sabit: Mesajı göster

    Selam boardın yeni kullanıcıları e haliyle biz eskiyiz yeni yüzler görmek gerekiyor. :))
  15. Cevaplar
    22.312
    Hit
    748.046

    Sabit: Selam millet

    Selam millet
  16. Cevaplar
    2.634
    Hit
    129.717

    Sabit: Mesajı göster

    Sen ve ben...
    Aynı cümlenin içinde iki yabancıyız.
    Hayat ile ölüm arasında kalan boşluğa sıkışmış iki bahar
    ...sabahı...

    Biraz yorgun,
    biraz kırgın,
    biraz endişe...

    Ayrılıkla...
  17. Konu: Tillo Resimleri

    en son yazan CybeR MediA
    Cevaplar
    17
    Hit
    22.164

    Mesajı göster

    Paylaşımın için tşk
  18. Cevaplar
    39
    Hit
    2.472

    Mesajı göster

    Dünüm Öldü,Bugünü yaşıyorum Yarınım belirsiz
  19. Mesajı göster

    İsTanbul'daki siirtliler-board buluşması kulağa hoş geliyorda ama ben şuan adapazarındayım(Askerim) imkansız belki başka sefere aranızda olurum.
    Şimdiden iyi eğlenceler.
  20. Konu: Siirt Büryan Kebabı

    en son yazan CybeR MediA
    Cevaplar
    69
    Hit
    60.365

    Mesajı göster

    peh peh herkes yorum üstüne yorum yazmış,kimisi güzel kimisi bitlis-siirt arası mekik yokluyor benim işim büryancılık(parev) bırakalımda hangi ilin olduğu önemli olan damak tadı bana sorarsanız...
  21. Cevaplar
    1.682
    Hit
    82.172

    Sabit: Mesajı göster

    İçimdeki sıkıntılar canımı acıtır.:(
  22. Cevaplar
    15
    Hit
    1.717

    Mesajı göster

    Ne çabuk 5 yıl oldu daha dün gibi hey gidi günler hey :)
  23. Cevaplar
    2.634
    Hit
    129.717

    Sabit: Mesajı göster

    ısparta yaşanmaz bir şehir...
  24. Cevaplar
    2
    Hit
    404

    Mesajı göster

    Resimler harika ötesi sanki sihirli bir değneğin dokunuşu gibi ama en güzel dikkatimi çeken mistik kokusuyla tarihi mardin evleri :)))
  25. Cevaplar
    2
    Hit
    431

    Mesajı göster

    Hepsi birer doğa şaheseri oralarda olmak isterim

    Doğmak büyüme ve ölmek....!
500 sonuçtan 1 ile 25 arası
1. sayfa - 20 sayfa var 1 2 3 4