9 sonuçtan 1 ile 9 arası
  1. #1
    V-I-P Array
    Üyelik tarihi
    22.03.2007
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.762
    Tecrübe Puanı
    49

    Standart Özbek PiLavı

    5 yıldır öğrenci hayatı yasadıgımız için yemek konusuda azıcık uzmanlaştık desek yeridir bende size siirtte pek bilinmeyen özbek pilavının tarifini verecem çok kolay ve lezzetli... Kısaca anlatayım Pirinici tencerede haşlıyoruz ayrı bi tavada kıydıgımız soganları ve kare kare dogradıgımız havuçları kızartıyoruz ustune azıcık karabiber pulbiber ve tuz ekliyoruz Pirinc haşlandıktan sonra suyunu süzüyoruz ve tencereye alıyoruz sonra havuç ve soğanları üstüne dokup karıstırıyoruz soganların ince olmasına dikkat etmeliyiz ve tavada ölmesini bekleyecez ölme tabiri dogrudur inş. ) Kolay ve lezzetli bi yemek anlatabilmişimdir umarım.. Afiyet oLsun...

  2. #2
    Teğmen Array
    Üyelik tarihi
    01.03.2007
    Mesajlar
    945
    Tecrübe Puanı
    33

    Standart

    özbek pilavını bilmiyorum ama, ben bir adıyaman'lı olarak siirtin perde pilavını çok seviyorum.

    emeğine sağlık.

  3. #3
    Teğmen Array
    Üyelik tarihi
    13.01.2007
    Yaş
    29
    Mesajlar
    1.361
    Tecrübe Puanı
    42

    Standart

    ya ben hiç yemek ypmyı bilmiyom

  4. #4
    V-I-P Array
    Üyelik tarihi
    22.03.2007
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.762
    Tecrübe Puanı
    49

    Standart ...

    yapamayacagım yemek yok gibidir içli kofte ve borekte dahil ama nasıl tarif edilir onu bilmem aslında size yasadıgım ulkede yediğim cok guzel ve kolay bi yemek var adı ajaruli yumurtalı pideye benzer tereyaglı cok lezzetli bi yemek ama anlatamıyorum adıyamanlı öğrencilikte bulaşık yıkama ve yemek yapma vardır emin ol birinde uzmanlaşacaksın ben yemeği tercih ettim ev arkadasım ilhan saolsun oda bulaşıkta uzmanlastı bir bulaşık sungeriyle 14.250 tabak yıkıyabiliyo buda ayrı bi uzmanlık alanı...

  5. #5
    PRENSES Array
    Üyelik tarihi
    08.11.2005
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2.861
    Tecrübe Puanı
    73

    Standart

    Çok qüzel anlatmışsın...Çok Saol

  6. #6
    PRENSES Array
    Üyelik tarihi
    29.04.2006
    Mesajlar
    3.780
    Tecrübe Puanı
    90

    Standart

    kusura bakma benim aram etli yemeklerle pek iyi değildir.
    Pilavı görmesem yine gelmezdim ama bunu bakayım dedim.
    yarın deneyeyim nasıl bişey olcak,bugün buna benzer başka bir plav yapmıstım aslında. vejeteryan yemeklerinden bildiğin değişik bir tarif varsa deneriz, ne dersin?
    teşekkürler bu arada
    ♥ Beni Yormayın!-->çok üŞeNGeCiM..
    ♥ Bana yaLan söyLemeyin!-->Nefret Ederim!
    ♥ Bana Bi$ey sOrmayın!-->BiLeMeM!
    ♥ GüLMeyiN -->ßen CidDiyim
    ♥ iÇeLim Demeyin! -->KuLLanmıyorum !
    ♥ GideLim deMeYiN -->GeLeMeM!.
    ♥ Dalga geçMeYiN.-->SeVMeM!..
    ♥ Derdin mi var? -->DinLeRiM .
    ♥ Çok mu zOr -->UğRasıRıM!
    ♥ Bana aŞıK oLmaYıN! --> Ben ZaTeN AşıĞıM........

    LaF SoKMaYa KaLKıŞMa KaPaK oLuRSuN,
    UgRaŞMa eTiKeT oLuRSuN,
    YaVŞaMa KöPeK oLuRSuN,
    İnSaN oL BeLKi YaNıMDa YeR BuLuRSuN....!!!

  7. #7
    V-I-P Array
    Üyelik tarihi
    22.03.2007
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.762
    Tecrübe Puanı
    49

    Standart cvp

    yarın akşam ıspanak yemegi yapcam onu yazayım o zaman,bende sebze yemeklerini severim psikolojim rahatlıyo insana kendini çok farklı hissettiriyo bigun vejeteryanım deme zevkine ulasamadım yaa cok karizma duruyo yinede ocakbasından şaşmam yinede beni bidaha gormeyecek insanları kandırabilirim

  8. #8
    PRENSES Array
    Üyelik tarihi
    29.04.2006
    Mesajlar
    3.780
    Tecrübe Puanı
    90

    Standart

    içine 2 çay kaşığıda sirke ilave etmeyi unutma ıspanak yemeğinde
    ♥ Beni Yormayın!-->çok üŞeNGeCiM..
    ♥ Bana yaLan söyLemeyin!-->Nefret Ederim!
    ♥ Bana Bi$ey sOrmayın!-->BiLeMeM!
    ♥ GüLMeyiN -->ßen CidDiyim
    ♥ iÇeLim Demeyin! -->KuLLanmıyorum !
    ♥ GideLim deMeYiN -->GeLeMeM!.
    ♥ Dalga geçMeYiN.-->SeVMeM!..
    ♥ Derdin mi var? -->DinLeRiM .
    ♥ Çok mu zOr -->UğRasıRıM!
    ♥ Bana aŞıK oLmaYıN! --> Ben ZaTeN AşıĞıM........

    LaF SoKMaYa KaLKıŞMa KaPaK oLuRSuN,
    UgRaŞMa eTiKeT oLuRSuN,
    YaVŞaMa KöPeK oLuRSuN,
    İnSaN oL BeLKi YaNıMDa YeR BuLuRSuN....!!!

  9. #9
    V-I-P Array
    Üyelik tarihi
    22.03.2007
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.762
    Tecrübe Puanı
    49

    Standart cvp

    Sirkeyi sadece et terbiyesinde kullanırım sevmem tadını. Ya bide sey vardı gecen bi hesap makinesi bilmecesi sormussun içime nasıl oturdu bide cevap yazmıyosun attın zehri kaçtın gecen dersteyim hoca anlatıyo ben hala faktoriyele takmısım cozuyodum hoca bu delirdi diyo ): derste onemli bi dersti nasıl takılmıssa kafama düşün artık


 

Benzer Konular

  1. Perde Pilav
    By RoHaN in forum SİİRT YEMEKLERİ
    Cevaplar: 57
    Son Mesaj: 20.07.2014, 03:32
  2. maTRakiye ve Siirt yemekleri...
    By DeRBeDeR in forum SİİRT YEMEKLERİ
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 14.11.2008, 20:52
  3. siirtin meşhur perde pilavı
    By Nevzatze in forum YEMEK TARİFLERİ
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 15.03.2007, 10:52

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •