3. sayfa - 2232 sayfa var BirinciBirinci 1234513531035031003 ... SonuncuSonuncu
22313 sonuçtan 21 ile 30 arası
Ağaç Şeklinde Aç2Beğeni

Konu: SİİRTLİLER-BOARD ( Sohbet Odası )

  1. #21
    Kuşdali_1987
    Guest

    Standart

    dostum bende ıyıyım tşk ederim uzun zamandır görüşemıyo<z ver msn adresini görüşelim ne dersin

  2. #22
    Teğmen Array
    Üyelik tarihi
    13.11.2005
    Mesajlar
    6.210
    Tecrübe Puanı
    140

    Standart

    neden olmasın ZircoN_007@hot...

    bqlerim heheh

  3. #23
    Kuşdali_1987
    Guest

    Standart

    hemen eklıyom dostum

  4. #24
    Teğmen Array
    Üyelik tarihi
    13.11.2005
    Mesajlar
    6.210
    Tecrübe Puanı
    140

    Standart

    tamam dostum hemen ekliyom hehehe

  5. #25
    Teğmen Array
    Üyelik tarihi
    13.11.2005
    Mesajlar
    6.210
    Tecrübe Puanı
    140

    Standart

    hadi millet sohbete gelin aaaa...

  6. #26
    Kuşdali_1987
    Guest

    Standart

    ben burdayım daha ne ıstıyon ebah

  7. #27
    Teğmen Array
    Üyelik tarihi
    13.11.2005
    Mesajlar
    6.210
    Tecrübe Puanı
    140

    Standart

    yok yaw başkaları da varsa göreyim diye...

  8. #28
    Teğmen Array
    Üyelik tarihi
    13.11.2005
    Mesajlar
    6.210
    Tecrübe Puanı
    140

    Standart

    arkadaşlar sohbete gelin kaldığımız yerden devam edek... heheh

  9. #29
    Teğmen Array
    Üyelik tarihi
    25.09.2005
    Yer
    NeDeN SoRDuN??
    Mesajlar
    2.306
    Tecrübe Puanı
    62

    Standart

    [S]yawf uğur söyle ne olacak halim hep böyle mi olcem [/S]
    Ölüyorum ALLAH'ım
    Bu da oldu işte.

    Her ölüm erken ölümdür
    Biliyorum ALLAH'ım.

    Ama, ayrıca, aldığın şu hayat
    Fena değildir...

    Üstü kalsın...

  10. #30
    Teğmen Array
    Üyelik tarihi
    13.11.2005
    Mesajlar
    6.210
    Tecrübe Puanı
    140

    Standart

    NOLDU BRİNDARIM ...????


 

Benzer Konular

  1. Sitemiz Urfa'ya Gitti (11.Aralık 2008) Perşembe Bayramın 4.Günü
    By DeRBeDeR in forum SİİRT VE SİTE ETKİNLİKLERİ
    Cevaplar: 35
    Son Mesaj: 25.10.2010, 12:24
  2. Siirtliler, Ilısu Barajı'nı bekliyor
    By Siirt Sevdalısı in forum SİİRT'İN SORUNLARI ve ÇÖZÜM YOLLARI
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 24.01.2009, 16:30
  3. Siirtliler Board Şiiri
    By DeRBeDeR in forum ŞİİR - EDEBİYAT - MAKALE
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 18.01.2009, 12:45
  4. Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 12.01.2009, 20:26
  5. Siirtliler Boardı Yönetim şeklimiz
    By emrerojava in forum GEYİK - GIR GIR - ŞAMATA
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 22.06.2007, 12:20

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •