2. sayfa - 4 sayfa var BirinciBirinci 1234 SonuncuSonuncu
32 sonuçtan 11 ile 20 arası
  1. #11
    V-I-P Array
    Üyelik tarihi
    29.12.2005
    Yer
    Siirt, Turkey
    Mesajlar
    8.570
    Tecrübe Puanı
    189

    Standart

    genelde biz yaz ayları su içne batırıp peynir vb kahvaltlık zmnında yeriz ...
    harika bi tatdı var...
    herkese tavsiye ederim en azından bi yesinler.... !!!
    'JaNeM

    O kadar yoruldum ki artık hiçbir şeye şaşırmıyorum.. Ve
    umrumda değil hiçkimse, Ne halim varsa görmekle meşgulüm..

  2. #12
    MODERATOR Array
    Üyelik tarihi
    28.09.2005
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.592
    Tecrübe Puanı
    45

    Standart

    iyide derbeder alacagın olsun oyle bi anlatmıssınki agzımız sulandı ve evde ıgbezkeek<<<yok

  3. #13
    V-I-P Array
    Üyelik tarihi
    31.10.2005
    Yaş
    30
    Mesajlar
    1.913
    Tecrübe Puanı
    52

    Standart

    tşkler derbeder
    ÖLüM SaDeCe BiR BaŞLaNGıÇ tır

  4. #14
    Teğmen Array
    Üyelik tarihi
    15.09.2005
    Yer
    Siirt
    Yaş
    34
    Mesajlar
    17.668
    Tecrübe Puanı
    374

    Standart

    ORiJiNAL YAZARI : kartal56
    iyide derbeder alacagın olsun oyle bi anlatmıssınki agzımız sulandı ve evde ıgbezkeek<<<yok



    sayın pek değerli abim inan yazdığınız bir yorum hala aklımda v bana öle birt olmuş ki anlatamam..


    siirt yemekleri arsında "kıtelfum" yemeğine yazdığınız 'tarifi biln varsa yazsın' diye inanın o günden beridir araplarımıza soruyom biliyoz yapmayı ama anlatamam diyorlar annemde öle der.. hocam birde telefon numarası verdik siparişinizi için.

    istemiyorsanız size özel olarakta yollayabilirim..

    adres için bir pm yeter li ellerinizden saygıyla öper yürekten selamlıyorum...

  5. #15

    SİTE KURUCUSU
    Array
    Üyelik tarihi
    31.07.2005
    Yer
    Siirt
    Yaş
    39
    Mesajlar
    13.496
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart

    TANDIR EKMEĞİ İÇİN BİR TELEFON AÇMANIZ YETERLİ
    İstediğiniz Noktaya Anında Servis Yapılır.
    Şehiriçi - Şehirler Arası ve Milletler Arası.

    24 Saat ulaşabileceğiniz Cep Numaramız: 0543 328 56 47
    Adres: 14 Eylül Şeref Lisesi Karşısı Trafik Şube Yanı SİİRT
    "BİZİM YANIMIZA GELEN HİÇ KİMSE GELDİĞİ GİBİ AYRILMAMIŞTIR"
    Şeyh Muhammed Kazım KS

  6. #16
    Teğmen Array
    Üyelik tarihi
    26.04.2008
    Mesajlar
    634
    Tecrübe Puanı
    24

    Standart

    Annemın halasına gıttımız zamn hemn bu ekmekten otlu peynır cay getırıyorlardı gerckten süper tadı war.

  7. #17
    V-I-P Array
    Üyelik tarihi
    31.07.2007
    Yaş
    30
    Mesajlar
    2.726
    Tecrübe Puanı
    73

    Standart

    valla çok güzel ekmekk...

    Artık güçlüyümm... Ufak yalanlara inanmıyorum! Kiyamam sözcügü yok artık olMasında... herŞeyi dÜn gibi hatırlıyorum her sacısını her damlasın kazandıklarımla kaYbettiKlerimi aYrıstıralı çoK oldu ugrUna canımı verİriM dedigim insanlarin sirası degişti beNde suSmuyorum arTık herŞeyimi sİFirladim.. Bu güNlerde Kim vAra yanımda odur benim canıM... BeNim kıyamadıgım degil baNa kıYaMayanlar ArTık degerli BENDE....

  8. #18
    Teğmen Array
    Üyelik tarihi
    17.05.2006
    Yaş
    40
    Mesajlar
    164
    Tecrübe Puanı
    17

    Standart

    CANIM ÇEKTİ BAK ŞİMDİ.

  9. #19
    Teğmen Array
    Üyelik tarihi
    10.02.2008
    Yaş
    26
    Mesajlar
    472
    Tecrübe Puanı
    21

    Standart

    HARBİ İKBEYSKAEK LAFINI OKUR OKUMAZ HEMEN ANNEME BANA GETİRMESİNİ SÖLE DİM VE YEDİM !!!
    __________________________________________________
    ~~ ~~ ~~ >>>>>>>>>>>>>>>>WeLeYeLi aRaP<<<<<<<<<<<<<<<<< ~~ ~~ ~~
    __________________________________________________

  10. #20
    Teğmen Array
    Üyelik tarihi
    15.09.2005
    Yer
    Siirt
    Yaş
    34
    Mesajlar
    17.668
    Tecrübe Puanı
    374

    Standart


    Siirt'e Has olan Sert Ekmek (Iğbeys Keek)


    Siirt'e Has olan Sert Ekmek (Iğbeys Keek)


 

Benzer Konular

  1. isminizin anlamini ögrenmek istermisiniz
    By neset in forum TATLI SOHBET ODASI
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 11.03.2011, 14:13
  2. şükürsüzlüğün sonucu
    By by_ex in forum İSLAMÎYET (GENEL)
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 23.01.2009, 13:53
  3. ekmek içi çorba :)
    By DeRBeDeR in forum YEMEK TARİFLERİ
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 20.09.2008, 14:53
  4. Ekmek zammı geri alındı
    By DeRBeDeR in forum SİİRT'TEN HABERLER
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 16.08.2008, 07:41
  5. Ekmek Veren Eli Kıran Baba
    By CybeR MediA in forum İSLAMÎYET (GENEL)
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 07.01.2006, 17:05

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •